ابوشَهر

ایوان دانشنامه تخصصی معماری و شهرسازی

ابوشَهر

ایوان دانشنامه تخصصی معماری و شهرسازی

ابوشَهر

این وبلاگ به طور اختصاصی جهت گفتگو و تبادل اطلاعات و نظرات بین دانشجویان رشته مهندسی شهرسازی و معماری و ارتباط با گاهنامه ابوشَهر می باشد.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

درخشش دانشگاه پیام نور بوشهر در ششمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه های پیام نور کشور
نشریه علمی ، تخصصی ابوشهر و نشریه فرهنگی اجتماعی پیام ماندگار بترتیب موفق به کسب مقام سوم و دوم در ششمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه های پیام نور کشور شدند.
نشریه دانشجویی علمی تخصصی ابوشهر که در حوزه معماری و شهرسازی فعالیت دارد، موفق به کسب مقام سوم جشنواره در بخش نشریات علمی، تخصصی علوم پایه و فنی و مهندسی شده و بدین ترتیب اولین افتخار برای اولین بار در بخش نشریات دانشجویی را برای دانشگاه پیام نور بوشهر به ارمغان آورد.صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه، جناب آقای جلال محمدی باغملایی و سردبیر و طراح نشریه،جناب آقای سجاد رنجبر بوده که هردو از دانشجویان رشته مهندسی شهرسازی دانشگاه پبام نور بوشهر می باشند.
همچنین نشریه فرهنگی اجتماعی پیام ماندگار متعلق به کانون ایثار و شهادت دانشگاه،موفق به کسب مقام شایسته تقدیر( مقام دومی ) در بخش ویژه ایثار و شهادت گردید.جالب اینکه دبیر کانون و مشاور امور فرهنگی و هنری نشریه جناب آقای جلال محمدی باغملایی و طراح نشریه نیز جناب آقای سجاد رنجبر هستند که بنظر می رسد کسب تنها رتبه های استان بوشهر در این جشنواره حاصل تلاش های موثر این دو جوان دانشجوی خلاق و توانمند بوده است.
لازم به ذکر است که این جشنواره از تاریخ 25 تا 27 ام آبان ماه در لرستان برگزار گردید و 187 نشربه از 31 استان کشور در جشنواره شرکت کرده بودند که 7 نشریه آن متعلق به دانشگاه پیام نور بوشهر بود.

  • ۹۴/۰۹/۰۱
  • سجاد رنجبر

ابوشهر

تخصصی

نشریات دانشجویی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی